Page 14 - KobiEfor_Haziran_2013
P. 14

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                                                           GlassHouse 12’den...

                                                                           Küçükçekmece’deki ISAV At›fl Poli-
                                                                           gonu’nda konuklar›n› a¤›rlayan
                                                                           GlassHouse Türkiye Genel Müdürü
                                                                           Emre Pekar, müflterileriyle farkl›
                                                                           etkinliklerde bir araya gelerek ifl
                Sinan Dumlu                                                nedeniyle bafllatt›klar› iletiflimleri-
                                                                           ni, sosyal boyuta tafl›y›p güçlen-
       Avaya’dan KOB‹’lere                                                 dirmekten memnun olduklar›n›
                                                                           söyledi: “Müflterilerimizle farkl› za-
       kurumsal çözümler            manlarda, y›lda birkaç kez bir araya gelmek bize mutluluk veriyor. ‹fl nedeniyle
                                    asl›nda müflterilerimizle s›kça ofis ortamlar›nda bir araya geliyoruz. Bu tip orga-
       Avaya, KOB‹’lere, müflterileri,
       ifl ortaklar› ve tedarikçileri ara-  nizasyonlarda temel amac›m›z, ak›lda kal›c› bir etkinlikte konuklar›m›z› a¤›rla-
       s›nda iletiflimi güçlendirmeye  mak ve ifl havas›ndan biraz da olsa uzak, sosyal etkileflimli bir ortam yaratmak.”
       yönelik iflbirli¤i, video ve a¤
       çözümlerini tan›tt›. Avaya Böl-
       ge Direktörü (Türkiye, M›s›r,  KYOCERA TASKalfa 180
       Libya, Sudan) Sinan Dumlu
       flöyle konufltu: “Avaya IP Offi-  ile kaç›r›lmayacak f›rsat
       ce çözümü 5 ila 1.000 kullan›-
       c›ya kadar ölçeklenebilen bir  Kyocera Document Solutions Türkiye
       çözüm. ‹letiflim a¤› kurulumu-  Distribitörü Bilgitafl, Haziran ay›nda
       nu otomatik hale getirmek için  18 sayfa/dakika A4 h›z›ndaki Si-
       tan›tt›¤›m›z ERS 4000 serisi  yah/Beyaz A3 KYOCERA TASKalfa 180
       anahtarlar› ve Wi-Fi çözümle-  fotokopi modelinde yapt›¤› kampan-
       riyle de bir arada kullan›labili-  ya ile makina ile beraber opsiyonel
       niyor. Bu, BT personeli olma-  yaz›c› özelli¤ini de çok uygun fiyata  Quattron LED TV
       yan KOB‹'ler için zaman tasar-        tüketicilerin be¤enisine su-
       rufu sa¤layan ve kurulumu ko-                 nuyor. 30 Haziran   Türkiye’yi plazma TV ile tan›flt›ran, ilk
       lay  ideal çözümdür.”                         2013 tarihine ka-   HD yay›n› gerçeklefltiren dijital plat-
                                                     dar geçerli olan    form öncüsü Digicom, Sharp’›n dünya-
                                                     kompakt ve fl›k      da ilk ve tek dört renk (RGBY) tekno-
       Dijital fiehirler                              tasar›m› ile ofisle-  lojisine sahip Quattron LED TV’leri
                                                     rin düflük maliyet-  Türk tüketicisinin be¤enisine sunuyor.
                   Sponsorlu¤u-                      le doküman ço-      Dünyada bir devrim yaratan bu tekno-
                   nu ETK Kab-                       ¤altma ve yazd›r-   loji, Sharp - Digicom sinerjisi ile Türki-
                   lo’nun yapt›¤›,                  ma iflleri için ideal  ye pazar›nda bir dönemi bitirip yeni bir
                   “Dijital fiehir-                 TASKalfa 180 kam-     dönemin kap›lar›n› açacak. ‹lk 2 y›lda
                   ler, Dijital Ya-                panyas›   hakk›nda    yüzde 5 pazar pay› hedefleyen Digi-
                   flam” konulu                    www.bilgitas.com.tr    com, evlere yeni televizyon satmay›
                   çal›flma top-                  sitesinden ayr›nt›l› bil-  de¤il, mevcut televizyonlar› daha bü-
            Tahsin  lant›s›nda ko-              gi edinilebilir.         yük ekranlarla de¤ifltirmeyi planl›yor.
            Y›lmaz  nuflan  Türk
                   Telekom Ge-
                   nel  Müdürü       “Sa¤l›k Takipçim”
       Tahsin Y›lmaz, dijitalleflme
       ça¤›nda dijitalleflirken kendi  Eczac›bafl› Sa¤l›k Hizmetleri ve Avea, güçlerini “Sa¤l›k Takipçim” projesinde bir-
       kültürel kodlar›m›z› korumak  lefltirdi. Eczac›bafl› Sa¤l›k Hizmetleri güvencesi alt›nda sunulan “Sa¤l›k Takip-
       için daha büyük bir üretim    çim” hizmeti sayesinde tansiyon, diyabet veya fazla kilolar ile mücadele eden-
       toplumu meydana getirme-      lerin yan›nda sa¤l›k de¤erlerini kontrol alt›nda tutarak daha güvenli bir hayat
       miz gerekti¤ini söyledi. Y›l-                                   sürmek isteyenlerin de gece-gündüz ta-
       maz Türkiye’de art›k Ar-                                        kibi ve bilgilendirilmesi sa¤lan›yor.
       Ge’nin önemine var›ld›¤›n›                                      “Sa¤l›k Takipçim”, özel cihaz ve 7/24
       belirterek flehirlerin dijital-                                  sa¤l›k hizmet (veri aktar›m›, sa¤l›k takip
       leflmeye bafllad›¤›n›, metro-                                     platformu üyeli¤i, sa¤l›k takip ve dan›fl-
       pol alanlarda yaflayan insan-                                    manl›k hizmeti) bedeli de dahil olmak
       lar›n zaman s›k›nt›lar›na çö-                                   üzere, ayl›k her fley dahil 69TL’den bafl-
       züm projeleri gelifltirmemiz                                     layan fiyatlarla, 12 veya 24 ay taahhüt
       gerekti¤ini vurgulad›.                                          seçenekleriyle sunulacak.

       14 KobiEfor Haziran 2013
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19