Page 14 - KobiEfor_Haziran_2013
P. 14
B‹L‹fi‹M PANORAMA
GlassHouse 12’den...
Küçükçekmece’deki ISAV At›fl Poli-
gonu’nda konuklar›n› a¤›rlayan
GlassHouse Türkiye Genel Müdürü
Emre Pekar, müflterileriyle farkl›
etkinliklerde bir araya gelerek ifl
Sinan Dumlu nedeniyle bafllatt›klar› iletiflimleri-
ni, sosyal boyuta tafl›y›p güçlen-
Avaya’dan KOB‹’lere dirmekten memnun olduklar›n›
söyledi: “Müflterilerimizle farkl› za-
kurumsal çözümler manlarda, y›lda birkaç kez bir araya gelmek bize mutluluk veriyor. ‹fl nedeniyle
asl›nda müflterilerimizle s›kça ofis ortamlar›nda bir araya geliyoruz. Bu tip orga-
Avaya, KOB‹’lere, müflterileri,
ifl ortaklar› ve tedarikçileri ara- nizasyonlarda temel amac›m›z, ak›lda kal›c› bir etkinlikte konuklar›m›z› a¤›rla-
s›nda iletiflimi güçlendirmeye mak ve ifl havas›ndan biraz da olsa uzak, sosyal etkileflimli bir ortam yaratmak.”
yönelik iflbirli¤i, video ve a¤
çözümlerini tan›tt›. Avaya Böl-
ge Direktörü (Türkiye, M›s›r, KYOCERA TASKalfa 180
Libya, Sudan) Sinan Dumlu
flöyle konufltu: “Avaya IP Offi- ile kaç›r›lmayacak f›rsat
ce çözümü 5 ila 1.000 kullan›-
c›ya kadar ölçeklenebilen bir Kyocera Document Solutions Türkiye
çözüm. ‹letiflim a¤› kurulumu- Distribitörü Bilgitafl, Haziran ay›nda
nu otomatik hale getirmek için 18 sayfa/dakika A4 h›z›ndaki Si-
tan›tt›¤›m›z ERS 4000 serisi yah/Beyaz A3 KYOCERA TASKalfa 180
anahtarlar› ve Wi-Fi çözümle- fotokopi modelinde yapt›¤› kampan-
riyle de bir arada kullan›labili- ya ile makina ile beraber opsiyonel
niyor. Bu, BT personeli olma- yaz›c› özelli¤ini de çok uygun fiyata Quattron LED TV
yan KOB‹'ler için zaman tasar- tüketicilerin be¤enisine su-
rufu sa¤layan ve kurulumu ko- nuyor. 30 Haziran Türkiye’yi plazma TV ile tan›flt›ran, ilk
lay ideal çözümdür.” 2013 tarihine ka- HD yay›n› gerçeklefltiren dijital plat-
dar geçerli olan form öncüsü Digicom, Sharp’›n dünya-
kompakt ve fl›k da ilk ve tek dört renk (RGBY) tekno-
Dijital fiehirler tasar›m› ile ofisle- lojisine sahip Quattron LED TV’leri
rin düflük maliyet- Türk tüketicisinin be¤enisine sunuyor.
Sponsorlu¤u- le doküman ço- Dünyada bir devrim yaratan bu tekno-
nu ETK Kab- ¤altma ve yazd›r- loji, Sharp - Digicom sinerjisi ile Türki-
lo’nun yapt›¤›, ma iflleri için ideal ye pazar›nda bir dönemi bitirip yeni bir
“Dijital fiehir- TASKalfa 180 kam- dönemin kap›lar›n› açacak. ‹lk 2 y›lda
ler, Dijital Ya- panyas› hakk›nda yüzde 5 pazar pay› hedefleyen Digi-
flam” konulu www.bilgitas.com.tr com, evlere yeni televizyon satmay›
çal›flma top- sitesinden ayr›nt›l› bil- de¤il, mevcut televizyonlar› daha bü-
Tahsin lant›s›nda ko- gi edinilebilir. yük ekranlarla de¤ifltirmeyi planl›yor.
Y›lmaz nuflan Türk
Telekom Ge-
nel Müdürü “Sa¤l›k Takipçim”
Tahsin Y›lmaz, dijitalleflme
ça¤›nda dijitalleflirken kendi Eczac›bafl› Sa¤l›k Hizmetleri ve Avea, güçlerini “Sa¤l›k Takipçim” projesinde bir-
kültürel kodlar›m›z› korumak lefltirdi. Eczac›bafl› Sa¤l›k Hizmetleri güvencesi alt›nda sunulan “Sa¤l›k Takip-
için daha büyük bir üretim çim” hizmeti sayesinde tansiyon, diyabet veya fazla kilolar ile mücadele eden-
toplumu meydana getirme- lerin yan›nda sa¤l›k de¤erlerini kontrol alt›nda tutarak daha güvenli bir hayat
miz gerekti¤ini söyledi. Y›l- sürmek isteyenlerin de gece-gündüz ta-
maz Türkiye’de art›k Ar- kibi ve bilgilendirilmesi sa¤lan›yor.
Ge’nin önemine var›ld›¤›n› “Sa¤l›k Takipçim”, özel cihaz ve 7/24
belirterek flehirlerin dijital- sa¤l›k hizmet (veri aktar›m›, sa¤l›k takip
leflmeye bafllad›¤›n›, metro- platformu üyeli¤i, sa¤l›k takip ve dan›fl-
pol alanlarda yaflayan insan- manl›k hizmeti) bedeli de dahil olmak
lar›n zaman s›k›nt›lar›na çö- üzere, ayl›k her fley dahil 69TL’den bafl-
züm projeleri gelifltirmemiz layan fiyatlarla, 12 veya 24 ay taahhüt
gerekti¤ini vurgulad›. seçenekleriyle sunulacak.
14 KobiEfor Haziran 2013