Page 122 - KobiEfor_Haziran_2013
P. 122
Tepe Home, Tellio¤lu Group iflbirli¤i
Tepe Home, Mardin’de
Türkiye’nin lider mobilya ve aksesuar ma¤azas› Tepe Home,
Tellio¤lu Group iflbirli¤iyle Mardin ma¤azas›n› açt›. Tepe Home’un
2012 y›l›nda 1 milyon TL yat›r›mla aç›lan 4. ma¤azas›, ev, ofis dekorasyonu
ve tasar›m merakl›lar›n› a¤›rl›yor.
T ürkiye’nin lider mobilya ve aksesuar ma¤a- markas›n› en iyi temsil edecek flah›s ve firmalarla
görüflüyor. Tepe Home’un 2013 y›l›ndaki hedefleri-
zas› Tepe Home, Tellio¤lu Group iflbirli¤iyle
Mardin ma¤azas›n›n kap›lar›n› açt›. Bayilik
nin bafl›nda ise müflteri memnuniyeti geliyor. Bu ne-
sistemi ile iflletilecek Mardin Ma¤azas›, Te-
denle müflteri hizmetleri alan›nda en iyi ifl modelini
pe Home’un 2012 y›l›nda aç›lan 4. ma¤aza-
sat›fl sonras› süreci “en iyi yöneten flirket” olmay›
s› olma özelli¤ini tafl›yor. TepeHome’un Türkiye’deki baflar›yla uygulayabilmek, rakiplerine göre sat›fl ve
26. sat›fl noktas› olan ve 1 milyon TL yat›r›mla aç›- amaçl›yor.
lan Mardin ma¤azas›, ev, ofis dekorasyonu ve tasa-
r›m merakl›lar›n› a¤›rl›yor. Ma¤azada yerli ve ithal ‘Projeli ‹fller’de de Tepe Home imzas›
mobilya seçenekleri, aksesuarlar, tekstil, züccaciye Tepe Home için; 2013 y›l›; “sat›fl odakl›” bir y›l ol-
ve hediyelik eflya olmak üzere genifl bir ürün gam› makla birlikte müflteri ilifl-
yer al›yor. Türkiye’nin lider dekorasyon markalar› kileri sürecini “en iyi yöne-
aras›nda ad›ndan söz ettiren ve yat›r›mlar›na devam ten” flirket olma stratejisi
eden Tepe Home, 1.024 metrekare alandaki Mardin üzerine kurulu bir y›l. Ürün
ma¤azas›yla, ziyaretçilerine sabah 10.00 akflam kalitesinden taviz verme-
21.00 saatleri aras›nda hizmet veriyor. den sat›fl öncesi ve sonra-
Türkiye’nin 22 ilinde 27 noktada hizmet veren Te- s› tüm hizmetlerde sektör
pe Home’un, Mardin’in yan›s›ra ‹stanbul, Ankara, geneline göre çok daha
Adana, Antalya, Alanya, Bursa, Çorum, Denizli, Di- aktif bir y›l geçirmeyi ön-
yarbak›r, Elaz›¤, Eskiflehir, Giresun, ‹zmir, ‹zmit, Kay- gören Tepe Home’un bir
seri, Konya, Kütahya, Mardin, Nevflehir, Trabzon ve di¤er stratejisi ise “Projeli
Samsun’da; yurtd›fl›nda ise KKTC Lefkofle ve Azer- ‹fller” alan›nda büyümek.
beycan Bakü’de ma¤azalar› bulunuyor. 2013 y›l› so- Projeli ifllerin önemli bir
nunda yurtiçi ve yurtd›fl› ma¤aza say›s›n› 40’a ta- parças› olan kap› üretimi
mamlamay› hedefliyen Tepe Home’un büyüme stra- ile ilgili yat›r›m sürecini ta-
tejisindeki en önemli noktalardan biri; franchise. mamlayan Tepe Home,
Bulunmad›¤› tüm noktalara önümüzdeki y›llar içeri- Ankara, ‹stanbul ve ‹z-
sinde ulaflmay› hedefleyen Tepe Home, öncelikle mir’de Bölge Temsilcilikle-