Page 11 - KobiEfor_Ekim_2012
P. 11

66


              Ekonomist: Taner Berksoy;
                     “Kemer gevfletilmeli”                                 R E K A B E T ‹ N  A K I L  G Ü C Ü

                                                                       Görüfller

                                                                       Yalç›n Sönmez/Editör................................9
                                                                       Hilmi Develi............................................42
                                                                       Hamdi Do¤an..........................................70
                                                                       Memifl Y›lmam........................................82
                                                                       Ifl›k Deliorman Ayd›n............................130
                                                                       Turgay Biçer..........................................134
                                                                       Gülsemin Gülo¤lu..................................142
                                                                       Kadri Demir...........................................148

                                                                       Haber&Tan›t›m
                                                                       Panorama................................................12
                                                                       KAPAK/ Finansal Denge..........................20
                                  147                                  Uluslararas› ‹fl Forumu...........................44

                                                                       Yeni kimya(sal) hedefler........................45
                                                                       CEO/Halil Ziya Ulubafl.............................48
                                                                       Türk Telekom’dan 3D Vizyonu...............50
                                   Moda &                              Dünya Ak›ll› fiehirler Zirvesi...................52
                                Kültür-Sanat                           Finans/Anadolubank...............................54
                                                                       Uluslararas› Faktoring Konferans›..........56
                                                                       F›rsatlar Ülkesi: Karada¤........................58
                                                                       Destek Kurum/Tar›m ve
                                                                       K›rsal Kalk›nmaya Destek......................60
                                                                       HASTEK’ten Güvenli¤in Adresi;
                                                                       PowerFence............................................64
                                                                       Ekonomist/Taner Berksoy...................... 66
                                                                       Ajans/AccessMedia.................................68
                                                                       Lojistik....................................................72
                                                                       Enerji...................................................... 73
                                                  126                  Sektör/Otomotiv......................................74

                                                                       OSB Özel................................................80
                                                                       Gaziantep OSB.......................................86
                                                                       Çerkezköy OSB......................................108
                              Orta Afrika ülkeleri h›zla dünya         Reel Sektör............................................119
                            ekonomisine entegre olmaktad›rlar.         Pazar Ülke/Orta Afrika..........................126
                              Türkiye d›fl pazar  gelifltirmede          Yeni Teknoloji.......................................132
                                Orta Afrika ülke pazarlar›n›           TSO Platform.........................................135
                             önemsemektedir. Kurulan politik           Vak›f Üniversiteleri................................136
                              iliflkiler karfl›l›kl› ticaret iklimini    E¤itim/Üniversite-Sanayi.......................140
                              uygun duruma getirmifltir. Orta           Sosyal Sorumluluk................................141
                              Afrika pazar› önemli bakir yerel         Sa¤l›k....................................................143
                            kaynaklar içermektedir. Pazar ayr›ca       G›da/Turizm...........................................144
                              modernleflmenin ve geliflmenin             Emlak/Gayrimenkul................................145
                            gerektirdi¤i bütün ticari mallara ve       Oto Yaflam............................................146
                             yat›r›mlara aç›kt›r. KOB‹’lerimiz ve      Moda&Kültür-Sanat...............................147
                            giriflimcilerimiz için Orta Afrika ülke     ‹nsan Kaynaklar›...................................149
                              pazarlar› keflfedilmeyi bekleyen          Uluslararas› Ticaret ve
                              imkan ve f›rsatlar tafl›maktad›r.         ‹flbirli¤i Teklifleri...................................150

                                                                                       Ekim 2012 KobiEfor 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16