Page 11 - KobiEfor_Ekim_2012
P. 11
66
Ekonomist: Taner Berksoy;
“Kemer gevfletilmeli” R E K A B E T ‹ N A K I L G Ü C Ü
Görüfller
Yalç›n Sönmez/Editör................................9
Hilmi Develi............................................42
Hamdi Do¤an..........................................70
Memifl Y›lmam........................................82
Ifl›k Deliorman Ayd›n............................130
Turgay Biçer..........................................134
Gülsemin Gülo¤lu..................................142
Kadri Demir...........................................148
Haber&Tan›t›m
Panorama................................................12
KAPAK/ Finansal Denge..........................20
147 Uluslararas› ‹fl Forumu...........................44
Yeni kimya(sal) hedefler........................45
CEO/Halil Ziya Ulubafl.............................48
Türk Telekom’dan 3D Vizyonu...............50
Moda & Dünya Ak›ll› fiehirler Zirvesi...................52
Kültür-Sanat Finans/Anadolubank...............................54
Uluslararas› Faktoring Konferans›..........56
F›rsatlar Ülkesi: Karada¤........................58
Destek Kurum/Tar›m ve
K›rsal Kalk›nmaya Destek......................60
HASTEK’ten Güvenli¤in Adresi;
PowerFence............................................64
Ekonomist/Taner Berksoy...................... 66
Ajans/AccessMedia.................................68
Lojistik....................................................72
Enerji...................................................... 73
126 Sektör/Otomotiv......................................74
OSB Özel................................................80
Gaziantep OSB.......................................86
Çerkezköy OSB......................................108
Orta Afrika ülkeleri h›zla dünya Reel Sektör............................................119
ekonomisine entegre olmaktad›rlar. Pazar Ülke/Orta Afrika..........................126
Türkiye d›fl pazar gelifltirmede Yeni Teknoloji.......................................132
Orta Afrika ülke pazarlar›n› TSO Platform.........................................135
önemsemektedir. Kurulan politik Vak›f Üniversiteleri................................136
iliflkiler karfl›l›kl› ticaret iklimini E¤itim/Üniversite-Sanayi.......................140
uygun duruma getirmifltir. Orta Sosyal Sorumluluk................................141
Afrika pazar› önemli bakir yerel Sa¤l›k....................................................143
kaynaklar içermektedir. Pazar ayr›ca G›da/Turizm...........................................144
modernleflmenin ve geliflmenin Emlak/Gayrimenkul................................145
gerektirdi¤i bütün ticari mallara ve Oto Yaflam............................................146
yat›r›mlara aç›kt›r. KOB‹’lerimiz ve Moda&Kültür-Sanat...............................147
giriflimcilerimiz için Orta Afrika ülke ‹nsan Kaynaklar›...................................149
pazarlar› keflfedilmeyi bekleyen Uluslararas› Ticaret ve
imkan ve f›rsatlar tafl›maktad›r. ‹flbirli¤i Teklifleri...................................150
Ekim 2012 KobiEfor 11