Page 95 - KobiEfor_Haziran_2015
P. 95

Filli Boya’dan
                                                                          “Mimar Benim”

                                                                            Filli Boya’n›n mobil
                                                         Mehmet Ziylan    devrimi “Mimar Benim” uygula-
                                                                          mas›, kullan›c›lara yaflad›klar›
                                                                          yerin mimar› olma, gelifltirilen
          Ataflehir’de “WaterGarden ‹stanbul”                              renklendirme modülüyle yaflam
                                                                          alanlar›n› ›fl›k ve gölgelendirme
            Ziylan Gayrimenkul, Türkiye’de sosyal yaflama yön verecek ve dün-  esas al›narak  gerçe¤e en yak›n
          ya çap›nda ilkleri bar›nd›racak bir projeye imza at›yor. Proje, Water-  haliyle boyamalar›na olanak sa¤-
          Garden ‹stanbul ad›yla Ataflehir’de, “tad› baflka” slogan›yla, dünyada  l›yor. Apple’›n ‘En ‹yi 10 Türk Uy-
          ilk, yenilikçi gastronomi, e¤lence ve kültür merkezi olacak. Ziylan  gulama’s› aras›nda gösterilen
          Gayrimenkul Yönetim Kurulu Baflkan› Mehmet Ziylan, May›s 2016’da  uygulama; “Do¤rudan Pazarla-
          tamamland›¤›nda sadece Anadolu yakas›n›n de¤il, tüm ‹stanbul’un  ma ‹letiflimcileri Derne¤i” tara-
          “kalbinin” att›¤› bir merkez olaca¤›n› söyledi.                 f›ndan “En ‹yi Mobil Cihaz Uygu-
                                                                          lamas›” seçildi ve ödül ald›. Filli
                                                                          Boya Kurumsal ‹letiflim ve Halk-
          Do¤ay› mekanlara yans›tan porselen karolar                      la ‹liflkiler Müdürü Selda Uzun,
                                                                          dijital dünyadaki çal›flmalar›n›
                                         Mimarlar ve iç mimarlar taraf›n-  Filli Boya’n›n yenilikçi ve öncü
                                      dan mekan tasar›mlar›nda s›kl›kla   marka kimli¤iyle belli bir strateji
                                      kullan›lan porselen karolar, do¤al  dahilinde devam ettirdiklerini
                                      tafl, ahflap, beton ve mermer görü-   söyledi.
                                      nümleriyle iç ve d›fl mekanlar› do-
                                      ¤ayla buluflturuyor. Seramik Kapla-
                                      ma Malzemeleri Üreticileri Derne¤i  Serel, antibakteriyel
                                      (SERKAP), porselen karolar›n do¤al  ve kolay temizlenme
                                      görünümleriyle ›slak zeminlerin d›-  özelli¤ini buluflturdu
                                      fl›na ç›karak iç ve d›fl mekan tasa-
          r›mlar›nda oldukça tercih edildi¤ini belirtti. Dayan›kl›, ekonomik ve  Serel,  seramik ürünlerde an-
          uzun ömürlü kullan›m sa¤layan porselen karolar, zengin renk, desen  tibakteriyel ve kolay temizlenme
          ve doku seçenekleri sunuyor.
                                                                          özelli¤ini buluflturdu¤u “Hygie-
                                                                          ne+” (Hijyen Plus) teknolojisiyle
                                                                          Türkiye’de bir ilke imza att›. Gü-
          Esas Gayrimenkul’den 67 BurdaAVM yat›r›m›
                                                                          müfl iyonlarla antibakteriyel
                                                                          özelli¤i kazand›r›lan “Hygiene+”;
                                                                          klozet, lavabo, pisuar, dufl tekne-
                                                                          si gibi seramik ürünlerde bakte-
                                                                          rilere karfl› yüzde 99 koruma
                                                                          sa¤lad›. “Hygiene+” teknolojisi,
                                                                          yap›lan testlerde afl›lanm›fl bak-
                                                                          terilerin bile 24 saat sonra yok
                                                                          olmas›n› sa¤larken kir tutmayan
                                                                          yap›s› ve kolay temizlenme özel-
            Esas Holding’in yükselen de¤eri Esas                          likleriyle de tüketicilerin hayat›n›
          Gayrimenkul, Türkiye’nin co¤rafi konu-                          kolaylaflt›r›yor.
          mu ve yeralt› zenginlikleri ile en önemli illeri aras›nda yeralan Zon-
          guldak’taki Demirpark Al›flverifl ve Yaflam Merkezi’ni sat›n alarak ye-
          ni yat›r›m› Esas 67 Burda’y› hayata geçirdi. 11 bin metrekare alan
          üzerine kurulu Esas 67 BurdaAVM yat›r›m›, 62 ma¤azas›yla ulusal ve
          dünya markalar›n› tek bir çat› alt›nda buluflturuyor. Esas Gayrimen-
          kul Yönetim Kurulu Baflkan› Erhan Kam›fll›, Hayata geçirdikleri pro-
          jelerde “de¤er yaratma” misyonuyla hareket ettiklerini ifade etti.
                                                      Haziran 2015 KobiEfor 95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100