Page 111 - KobiEfor_Kasim_2014
P. 111
LOJ‹ST‹K
‹nci Lojistik ve Yusen
Logistics’ten ortakl›k
Tokyo merkezli Yusen Logistics,
‹nci Holding ifltiraki ‹nci Lojistik’in
hisselerinin yüzde 32’sini alarak
ortak oldu. Ortakl›k, ‹nci Lojistik’in
yat›r›m programlar›n› büyüterek,
uluslararas› bir acenta a¤› sa¤layacak ve denizafl›r› lojistik hizmetle-
GE Ulafl›m, rindeki portföyünü geniflletecek. ‹nci Holding Yönetim Kurulu Baflka-
InnoTrans n› Perihan ‹nci, “Lojistik sektörü hem Türkiye’de hem de dünyada
ekonominin lokomotifi konumunda olan çok kritik bir sektör. Türki-
Fuar›'nda ye’nin lojistik büyüklü¤ü tahmini 80-100 milyar dolar. 2017 y›l›na ka-
dar rakam›n 108-140 milyar dolara ulaflmas› bekleniyor. Yusen ile or-
GE Ulafl›m, In- takl›k kurarak lojistik sektöründeki konumumuzu güçlendirdik” diye
notrans Fuar›’nda konufltu.
endüstryel internet
Gökhan
Bayhan çözümü sunan Ra-
ilConnect 360, Tür- Mars Logistics, çevreyi koruyor
kiye’de TÜLOMSAfi
ortakl›¤› ile Eskiflehir’de üreti- ‹klim de¤iflikli¤i, hükümetlerin, sanayicilerin ve
len PowerHaul yük lokomotifi insanlar›n gelecek y›llarda karfl›laflacaklar› en bü-
ve Evolution Serisi’ni tan›tt›. 10 yük zorluklardan biri olarak kabul ediliyor.
y›ll›k ve 400 milyon dolarl›k bir Mars Logistics, bünyesindeki sera gaz› emisyon-
yat›r›m›n ürünü olan ve 2005’te lar›na neden olan faaliyetleri ISO 14064-1 standard›
kamuoyuna tan›t›lan Evolution ›fl›¤›nda belirleyerek, GHG protokolüne uygun ola-
Serisi, güç, performans ve ve- rak SGS firmas› taraf›ndan do¤rulama çal›flmalar›
rimlili¤in birleflti¤i bir lokomo- gerçeklefltiren ilk lojistik flirketi oldu. Mars Logis-
tif. PowerHaul di¤er yük loko- Aydan Bilgel tics Kurumsal Geliflim Müdürü Aydan Bilgel, iklim
motifleri ile karfl›laflt›r›ld›¤›nda de¤ifliklikleri ile mücadele ad›na ISO 14064-1 bel-
çekifl gücü daha yüksek, çevre- gesinin çevreye ve dünyan›n gelece¤ine duyarl› ifl anlay›fllar›n›n yan-
ye sayg›l› bir lokomotif. Rail- s›malar› oldu¤unu söyledi. Bilgel, sosyal ve toplumsal sorumlulu¤u-
Connect 360 ise demiryolu ope- nun her zaman bilincinde olduklar›n› söyleyerek hem do¤al kaynak-
ratörlerinin elle yürütülen ifl- lar› hem de çevreyi titizlikle kullanmak ad›na çal›flt›klar›n› belirtti.
lemlerden kurtulmalar›, bilgi
ak›fl›n›n gelifltirilmesi, verimlili-
¤in art›r›lmas› ve maliyetlerin Best Freight Uluslararas› Nakliyat Volvo
düflürülmesine yard›mc› olmak
üzere GE’nin bu alandaki uz- Kamyon ile Avrupa’ya tafl›yor
manl›¤›n› ve endüstriyel inter-
netin gücünü ileri bir boyuta ta- ‹ngiltere ve K›ta Avrupa’s›na
fl›yacak. GE Ulafl›m Avrupa, K. komple ve parsiyel yük tafl›mac›l›¤›
Afrika, Ortado¤u, Rusya, Türki gerçeklefltiren Best Freight Ulusla-
Cumhuriyetler Genel Müdürü raras› Nakliyat, filosunu Volvo Kam-
Gökhan Bayhan, “GE Ulafl›m yon’un FH 460 çekicisi ile güçlendir-
olarak müflterilerimiz için yerel di. Firma sat›n ald›¤› araçlarla bir-
çözümler gelifltiriyor ve gerçek- likte filosundaki toplam Volvo Kam-
lefltirdi¤imiz stratejik ortakl›k- yon ve araç say›s›n› 32’ye yükseltti.
lar ve yat›r›mlar yoluyla pazar- Best Freight Uluslararas› Nakliyat
larda üretim olanaklar›n› güç- Genel Müdürü Ahmet Yayman, “Ya-
lendiriyoruz” dedi. TÜLOMSAfi- k›t tasarrufu ve floförlerimizin gü-
GE Ulafl›m ortakl›¤› kapsam›n- venli¤i ile konforu bizim için oldukça
da 2014’te TCDD ve Avrupal› önemli. Volvo FH’nin dikkat etti¤imiz
müflteriler için 10'ar lokomotif konularda öne ç›kmas›, filomuzu Volvo Kamyon ile güçlendirmemizi
üretilecek. sa¤lad›. Mevcut iflbirli¤imizin sürece¤ine inanc›m›z tam” dedi.
110KobiEfor Kas›m 2014